niedziela, 4 sierpnia 2013

Przylepy (xd)

Zauważyłam że niektóre dziewczyny przyczepiają się do innych bo nie ma  ich ”przyjaciółeczki”.Takię osobniki nie mogą siedzieć same,od razu przyklejają się do kogo popadnie.Kiedy zjawi się jednak osoba,którą wolą bardziej umieją się odwrócić i odejść,nawet bez pożegnania.Potem udają że cię nawet nie znają,by cię spławić.(A oto moje dawne doświadczenie z takim przypadkiem)W drodze do szkoły z moją przyjaciółką spotkałyśmy koleżankę z klasy.Zaczęłyśmy rozmawiać i się śmiać,gdy weszłyśmy już do szatni.Koleżanka spostrzegła swoje ”przyjaciółeczki” i bez słowa odeszła i rozpoczęła z nimi beztroską konwersacje,a na  następnej przerwie udawała że nas ”niby” nie zna.Niestety połowa dziewczyn z klasy się tak zachowuje.Dla mnie osobiście jest to chamskie i bardzo nie kulturalne zachowanie.Robią tak.bo myślą że są fajne i że wszyscy je ”lubią”. Nie wiem jak wy,ale ja nienawidzę gwiazdeczek uważających się za pępek świata !

//Nellusia <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz