czwartek, 1 sierpnia 2013

Moja piosenka .

Cześć, to ja Nellusia ;*

Napisałam piosenkę ,mam nadzieje , że wam się spodoba ;D

a to ona :

Kiedyś byłam mała, mała jak ta mysz.
Szara cicha myszka, nie znacząca nic.
Ciągle pomiatana, często wyzywana.
Dusza potępiana, cały czas cierpiała.                        <3 <3

Coś się we mnie narodziło,
Powiedziałam sobie dość!
Uśmiechnęłam się tak miło
I postanowiłam /ku górze iść x3

Wyśniłam krainę księżniczek, gdzie ból nie dociera.
Byłam królową, tak .. miałam suknie balową.
Męki i cierpienia to wszystko zamiera.
Zmartwienia przeżuwałam , jak gumę balonową.                <3 <3

Mój piękny, słodki świat.
Tam z każdym dniem byłam wolna jak ptak.
Dzień każdy pachniał jak różowy kwiat.
Kiedy tylko smutek dopadał, nuciłam sobie tak:

Coś się we mnie narodziło,                                                     
Powiedziałam sobie dość!
Uśmiechnęłam się tak miło
I postanowiłam /ku górze iść x3

Kiedyś jednak sen się musiał skończyć.
Powrót do teraźniejszości to była trauma.
Przypomniałam se me motto,
I postanowiłam ku górze iść. 

 

//Nelusia

5 komentarzy:

  1. Haha fajnie sie rymuje ;)
    http://pomiedzyzycieaksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny wierszyk, chociaż miejscami się nie rymuje

    Zapraszam do mnie: http://the-world-of-fucksucker.blogspot.com/
    Pzdr Pp+

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe ;D fajnie fajnie :)
    Ciekawie napisana ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ;D
    hmm ciekawie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisałam na szybko;p.Wiem nie jestem dobra wymyślaniu piosenek xd

    OdpowiedzUsuń