niedziela, 4 sierpnia 2013

Mały świat

Każdy człowiek posiada swój mały świat,którym on rządzi i robi co mu się żywnie podoba.Tym małym światem jest ”WYOBRAŹNIA”. Nie każdy ma taką rozwiniętą wyobraźnię jak inni.Ci z bardziej rozwiniętą wyobraźnię mają łatwiej,mogą zobrazować sobie w głowie projekty lub zadania matematyczne i łatwiej im dostrzec małe elementy.Z wyobraźnią życie jest fajniejsze,ale czasem szwankuje i wyobrażają nam się np: scenki z obejrzanego horroru i nie możemy spać przez pół nocy! Najlepszą porą na wyobraźnie (moim zdaniem) jest czas kiedy kładziemy się już spać.Możemy sobie wyobrażać jaki jutro będzie cudowny i wspaniały dzień,naszą ”miłość”,daleką przyszłość lub robić to o czym się marzy…i wiele więcej! W naszym świecie wszystko dzieje się tak jak chcemy tam spełniają się nasze marzenia.Gdy dopada was smutek warto uruchomić wyobraźnię…mi to zawsze pomaga.

4 komentarze:

  1. "W naszym świecie wszystko dzieje się tak jak chcemy tam spełniają się nasze marzenia"
    zakochałam się w tym zdaniu.. jest szczere. W ogóle ten cały tekst jest szczery ;d
    Zgadzam się w 100% że wyobraźnia to nasz mały świat, bo to prawda :) Jednak ja mam wyobraźnię i to dużą, a zadań z matmy nie umiem rozwiązać xd

    ZAPRASZAM DO MNIE I SKOMENTUJ NAJNOWSZY POST:
    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah mam tak samo jak Monia List haha wyobraźnia jest jednak zadania z matematyki...Także tego...
    Będę tu zaglądać w wolnych chwilach xd
    Pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądrze powiedziane ;) Wyobraźnia jest bardzo ważna ;D


    Nominuję cię do L.B.A (Liebster Blog Award)
    więcej informacji: http://meaaningless.blogspot.com/p/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się uśmiechnęłam :] Szczery post, mogłabyś tylko dodawac więcej obrazków, dla urozmaicenia.
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń