sobota, 7 września 2013

Hmmm... Szkoła

Nie wiem o czym napisać więc piszę o szkole ( Chodzę do 5klasy )

:
Te kilka dni w szkole minęło mi bardzo spokojnie i przyjemnie. Może piąta klasa wcale nie jest taka zła i straszna, jak myślałam? Pomimo tego, że mam już zadawane prace domowe, zapowiedziane kartkówki i sprawdziany, to cieszę się, że znowu tu jestem. Wśród przyjaciół, znajomych twarzy...Uwielbiam moją klasę <3


Chciałabym jej jeszcze podziękować za to że nie muszę wydawać pieniędzy na cyrk, bo mam go na lekcjach;) Chociaż nikt z klasy nie wie że prowadzę bloga, chciałabym, żeby kiedyś zupełnie przez przypadek zobaczyli ten post i pomyśleli o mnie ;)









♥ Dziękuję za każdy komentarz
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania
♥ Postaram się odwiedzić Twój blog, jeżeli zostawisz do niego link w komentarzu
♥ Nie akceptuję zasady OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ
♥ Hejty i obraźliwe komentarze będą usuwane i nie brane pod uwagę
♥ Zapraszam do obserwowania mojego bloga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz